.::منتديات مزيكا دي جي-MaZiKa Dj::.
اهلا وسهلا بيك عزيزي الزائر في منتديات مزيكا دي جي



 
البوابةالرئيسيةاليوميةس .و .جبحـثالتسجيلدخول
Starbux BuxEzo
Lancium
Lancium
eBux
BuxEzo
aeBux - The Success Continues!
aeBux - The Success Continues!

شاطر | 
 

 نكت نكت نكت.............. لليحب يضحك ويفرفش عن نفسة

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
monmon
مشرف
مشرف
avatar

عدد الرسائل : 26
العمر : 27
المزاج : والله تمام اوى
السٌّمعَة : 0
نقاط : 0
تاريخ التسجيل : 05/04/2008

مُساهمةموضوع: نكت نكت نكت.............. لليحب يضحك ويفرفش عن نفسة   الإثنين أغسطس 11, 2008 10:16 pm

مسطول بنته إتأخرت بره سألها كنت فين؟ قالتله شباب خطفونى وإغتصبونى قالها الإغتصاب كله نص ساعة رحتى فين بعد كده؟ََ
***

ليه مدرس الانجليزى بيخش الفصل بقلمين؟؟؟؟ علشان واحد يكتب بيه و التانى يكتب سى

***

اتنين سكرانين ماشيين...فواحد قال للتاني:لما أموت ابقى اشرب لي الكاس
بتاعي ....فصاحبنا مات ، وبعد كام يوم التاني راح البار وطلب كاسين... قاله:
ايوه بس انت لوحدك.... فحكى له على الموضوع .....وبقى كل يوم يشرب
كاسين...لحد ما فى يوم طلب كاس واحد ........الراجل قالوه اشمعنى...قاله:
اصل انا بطلت اشرب

***

تلاته اندال اتفقوا يشوفوا مين اكتر نداله الاول شاف راجل عجوز
عايز يعدي الشارع مسك ايده و سابه في نصف الشارع واتاني عداه وضربه
التالت ضحك وقال انا اكتر نداله الراجل ده يبقي ابويه

***
نكت مصرية
***

سئلوا صعيدى : ليه جتلت أبوك
الصعيدى : كانوا عاملين رحلة للأيتام , كنت عايز اروحها
المحققين : طب ليه جتلت عمك ؟
الصعيدى : كنت عايز ابن عمى يسافر معايا
المحققين : طب ليه كنت عايز تنتحر
الصعيدى : أصلهم لغوا الرحلة

***

مرة واحد حب... كلته الفراخ

***

مرة واحد فك مفترس معرفش يركبه تاني

***

لتلميذ : بحبك يا أبله و عاوز أجوزك... المدرسه: بس أنا مبحبش الأولاد‎

الصغيرين... التلميذ: وأنا مش مستعجل على الأولاد



واحد مسطول راح مطعم وقال لصاحب المطعم سندوتش طعمية من غير سلطة.. صاحب المطعم كمان مسطول قال له من غير سلطة ايه؟ قال له : من غير سلطة قوطة - صاحب المطعم : ماعنديش سلطة قوطة اعمله من غير سلطة طحينة؟؟؟


مرة إتنين مساطيل راكبين عربية فواحد قال للتانى : حاسب قدامك شجرة فالتانى مردش عليه فعلى صوته شوية : قدامك شجرة برضه مردش عليه فقاله : حاسب قداااامك شجرررر .. طاخ خبطوا فى الشجرة فطلع من العربية و قاله .. مش قلتلك قدامك شجرة ؟؟؟ فالتانى رد عليه : و أنا أعملك إيه مش إنت إلى سايق ؟؟؟



هل تعرف من هو اوفي مخلوق؟ نملة مات زوجها الفيل وقعدت طول حياتها تدفن فيه


مرة واحد كسول وابنة قاعدين بياكلو فا مراتة جت فخبطت فقل ابنة قوم افتح لامك قال لة لا ماهى مراتك قالة دى امك قلة دى مراتك قلة دى امك قالة لا قالة طيب وراح منادى على مراتة انتى طالق وراح باصص لابنة وقالة قوم افتح لامك


واحد سنانه كلها طايرة ما عدا الانياب... قدم علي وظيفة عينوه خرامة


مرة أربعة بلدياتنا راحوا فرح
الأول:- نقط بخمسة جنيه و ضرب طلقة رصاص
الثانى:- نقط بعشرة جنيه و ضرب طلقتين
الثالث:- نقط بخمستاشر جنيه و ضرب 3 طلقات
أبوهم الراجل الكبير بقى عايز يعمل منظر راح منقط بـ ميت جنيه و رمي قنبلة


واحد معدى لقى ناس بتهيص قوى قالولهم فية ايه
قالوله فى واحد بلدياتنا عايز ينط من سطح العمارة
قالهم خلاص انا طالعلة...
طلعلة وقاله عايز تنتحر لية...
بلدياتنا قاله اصل انا غبى وكل الناس بتقول علي غبى
راح الراجل قايله هاقولك فزوره لو حلتها ماتبقاش غبى
حاجة اسمها زى شكلها
بلدياتنا : ماخبرش
الراجل:البيضة.. اقولك واحدة تانية
حاجتين اسمهم زى شكلهم
بلدياتنا :ماخبرش
الراجل: بيضتين. اقولك واحدة تانية بسيطه و سهله
حاجة كبيرة وسودة وبتجيب لبن واسمها جموسة
بلدياتنا 3 بيضات
راح الراجل ماسكه وراميه


واحد باشا الزمن دار عليه وافتقر حب يشتغل اشتغل بتاع فجل وجرجير
وقف فى السوق وهو لابس الطربوش وبيقول فجل يا حوش جرجير يا كلاب


واحد دخل مجمع استهلاكى وسأل عن الفراخ فساله الموظف عايز فراخ صاحيه ولاّ مدبوحه؟؟ قال مدبوحه ، قال له اطلع الدور الثانى.......طلع وسأل عن الفراخ المدبوحه فقال الموظف عايزها مقطعة ولاّ صحيحة ؟؟ فقال له مقطعه ، قال له اطلع الدور الثالث ..... وقابل موظف اخر وسأله عن الفراخ المدبوحة ومقطعه فقال له عايزها متكيسة ولاّ لأ ؟؟ قال له متكيسة فقال له اطلع الدور الرابع .....طلع الدور الرابع وقابل موظف اخر وقال له عايز فراخ مدبوحة ومقطعه ومكيسة فرد الموظف وقال له مافيش فراخ بس ايه رأيك فى النظام

مره واحد معاه فيات قديمه ماشى بيها على الصحراوى عطلت منه فقام شاور لعربيه على الطريق طلع صاحبها واد روش معاه مرسيدس فقام قاله بص يا عمو أنا هجرك لحد الرست و بعدين صلح عربيتك بس لو لقيتنى سرعت رعشلى نور وربطوا العربيه وطلعوا قامت عربيه بى ام عدت صاروخ من جنبهم راح الواد بتاع المرسيدس فاتح وراه وبتاع الفيات شغال يرعش نور للمرسيدس ولا هو هنا فالرادار صورهم ، ظابط المرور راح متصل بالكمين وقال لهم هتعدى عليكوا عربيتين واحده مرسيدس و بى ام سيبوهم و هاتوا الكلب بتاع الفيات اللى بيرعشلهم وعايز يعدى منهم


بيقولك فيه واحد بلدياتنا اشترك بمسابقة من سيربح المليون وكان السؤال الثاني:

عصفور باليد ولا عشرة على

أ) الشجرة ------------------- ب) البقرة

ج) الصفراء ---------------- د) الحمراء


فقال لجورج قرداحي من أولها صعبة . ما نسأل الجمهور،
فكان جواب الجمهور 100% الجواب الأول الشجرة،

فقال لجورج مش دايماً الجمهور على حق،نحذف إجابتين. حذفله إجابتين فبقي الجواب الأول الشجرة

والجواب الثاني البقرة.

فقال لجورج يااااادي المصيبة بقى الجوابين الشاكك فيهم .

طب نتصل بصديقي ( هريدي ) فأتصل بهريدي ( إزيك يا أبو صميده كيف أخبارك ، أم صميده إزيها والعيال --)

راحت الثلاثين ثانية وملحق يسأله السؤال.

فسأله جورج قرداحي وهلا شو بدك تسوي

فجاوب راح أنسحب ياعم و آخد ال 200 ريال بتاعت السؤال الأول والمثل بيقول:


عصفور باليد ولا عشرة على الشجرة

_____________


واحد مسطول رجع البيت متأخر فمراته بتسأله كنت فين يا سوبر مان قالها كنت فى مشوار يا وليه قالتله
مشوار ايه يا سوبر مان قاله يا وليه بقولك مشوار قالتله انا عايزه اعرف مشوار ايه يا سوبر مان قالها ياوليه بقلك كنت فى مشوار وبعدين ايه حكاية سوبر مان سوبر مان دى قالتله اصل مفيش حد بيلبس اللباس على البنطلون الا سوبر مان


مرة واحدة ست عجوزة قاعدة لوحدها في البيت وبعدين التليفون رن لقت واحد بيقولها انا الرجل ذو الايدي الملوثة بالدماء انا هاجي لك بعد سنة الست قالت ده واحدبيعاكس وقفلت السكة المهم اتصل بيها تاني بعد شهر وقالها انا الرجل ذو الايدي الملوثة بالدماء انا هاجي لك بعد 11 شهر الست بردو قالت ده واحدبيعاكس وقفلت السكة المهم اتصل بيها تاني بعد شهر وقالها انا الرجل ذو الايدي الملوثة بالدماء انا هاجي لك بعد 10 شهور الست بردو قالت ده واحدبيعاكس وقفلت السكة المهم اتصل بيها تاني بعد شهر وقالها انا الرجل ذو الايدي الملوثة بالدماء انا هاجي لك بعد 9شهور المهم فضلو كده كل شهر يتصل بيها لغاية ما في يوم اتصل وقالها انا هاجي لك بكرة الست خافت ليكون بيتكلم بجد تاني يوم اتصل بيها وقالها انا الرجل ذو الايدي الملوثة بالدماء انا هاجي لك دلوقتي الست خافت اوي اوي وفكرت تعمل ايه تعمل ايه وفجأة جرس الباب ضرب فتحت لقت راجل شكله وحش اوي وايديه كلها دم وقالها انا الرجل ذو الايدي الملوثة بالدماء ممكن اغسل ايدي ؟؟


واحد بلدياتنا اشتري راديو حط فيه حجرين المذيع اتسطل

هههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

اضحك اضحك نكت حقيقى من الاخر والة اية رأيكم


يارب تكون النكت عجبتكم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.mazikadj.mygoo.org
WAMA
المدير العام
المدير العام
avatar

عدد الرسائل : 608
العمر : 30
المزاج : على كيف كيفك
دعاء :
السٌّمعَة : 0
نقاط : 11
تاريخ التسجيل : 05/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: نكت نكت نكت.............. لليحب يضحك ويفرفش عن نفسة   الثلاثاء أغسطس 12, 2008 12:22 pm

هههههههههههههههههههه
ورجعانا بعد الفاصل ومعانا رد ونقول
ههههههههههههههههههههههه
بجد خلاويص اية يابنتى الضحك دة كلة
بجد حلوين اوىىى النكت بجد حلوين خالص
بصي تسلم ايدك بجد تسلم ايدك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
monmon
مشرف
مشرف
avatar

عدد الرسائل : 26
العمر : 27
المزاج : والله تمام اوى
السٌّمعَة : 0
نقاط : 0
تاريخ التسجيل : 05/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: نكت نكت نكت.............. لليحب يضحك ويفرفش عن نفسة   الأربعاء أغسطس 13, 2008 9:37 pm

يارب يكون فعلا عجبوك وتكون
ضحكت فعلا من قلبك
وانا بشكرك على ردك الجميل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.mazikadj.mygoo.org
***عصفور الجنه***
المدير العام
المدير العام
avatar

عدد الرسائل : 234
العمر : 31
السٌّمعَة : 3
نقاط : 16
تاريخ التسجيل : 06/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: نكت نكت نكت.............. لليحب يضحك ويفرفش عن نفسة   الجمعة أغسطس 15, 2008 3:01 pm

ههههههههههههههههههههههههه
ايه الكلام الجامد ده يا بنتى
ديه نكت ع مستووووووووووى
بجد تسلم ايدك يا مون مون Very Happy

_________________

]اللهم اجعلنى خيراااااااااا مما يظنون
ولا تاخذنى بما يقولون
واغفر لى مالا يعلمون
اللهم اكفنى شر ما يكون قبل ان يكون
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
monmon
مشرف
مشرف
avatar

عدد الرسائل : 26
العمر : 27
المزاج : والله تمام اوى
السٌّمعَة : 0
نقاط : 0
تاريخ التسجيل : 05/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: نكت نكت نكت.............. لليحب يضحك ويفرفش عن نفسة   الجمعة أغسطس 29, 2008 9:42 pm

ميرسى ليكى جداااااااا يا عصفور الجنة
ويارب فعلا تكون النكت عجبتك وتكون فعلا من الاخر
شكرااا على مرورك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.mazikadj.mygoo.org
 
نكت نكت نكت.............. لليحب يضحك ويفرفش عن نفسة
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
.::منتديات مزيكا دي جي-MaZiKa Dj::. :: مبنى المسابقات :: فرفشة شباب رايق-
انتقل الى: